2014. november 22., szombat

filmlover

A héten szerencsém volt , kétszer is eljutottam moziba.
Imádom a filmeket , mióta eszemet tudom járok filmeket nézni és remélem ez így is marad.

Annak idején az E.T. vel kezdödött az egész. A mai napig sikerül elfeledkeznem a mindennapokról , mikor leülök az elsötétitett teremben. Körülöttem pattogatott kukorica illatozik. Kólaszürcsölés és gumicukormajszolás ( a dánok irtozatos mennyiségü gumicukrot fogyasztanak és medvecukrot -Liquoricet ) nameg a szokásos mormolás , mielött kezdödik a film.
Szerencsém van, most már jópár éve angolul nézem -eredetiben a filmeket.
Azóta mióta jól beszélek és értek angolul- tudom, hogy hiába ilyen, meg olyan jó a magyar szinkron ...( bár manapság már talán nem is az) semmihez sem hasonlítható az eredeti. Nameg a póénok is jobbak ;)

Csütörtökön az Interstellart néztem :

Interstellar                
Csodálatos film. Utánna csak arra tudtam gondoloni, milyen aprók is vagyunk mi itt a világ mindenségben. Minden probléma iciripicirivé zsugorodott... Emberi aggyal felfoghatatlan a végtelen .
Bögtem és tükön ültem, röhögtem...volt minden.
Matthew McConaughey az egyik kedvenc szinészem , amit az elmúlt 5 évben müvelt az valami fantasztikus. ( ne feleledjük a kedvenc sorozatom -True Detective )

Pénteken a Hunger Games 3. része jött.

Hunger Games -Mockingjay                 
Tudom inkább tiniknek való , de mióta teljesen véletlenül láttam az elsö részt , azóta szeretem. A könyvet két pillanat alatt elolvastam persze.
A film jó volt . Lassú , de jó. Felkészít az utolsó részre és még izgultam is. A sírás most elmaradt...

Jaj de szeretek mozizni. Titkos álmom egy gyerek-unoka, aki majd nagy sztár lesz és engem is elvisz az Oscar díjra  :D.

Ma este itthon , Ulle van kimenön.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése